Penktadienis tokia diena, kai galima atsipalaiduoti prieš artėjantį savaitgalį ir pasižvalgyti visokių nerimtų dalykų. Tad ir įrašas nebus rimtas – greičiau toks lengvas įvadas į savaitgalį.

Alaus reklama. Arba alus reklamoje.

Visi esam įpratę, kad alaus reklamos būna arba šmaikščios arba pozicionuoja alų kaip socialinį katalizatorių, kuomet pats alus tampa pretekstu susitikimams, bendravimui ir gerai praleistam laikui su kitais žmonėmis.

Pastaraisiais metais ši tendencija kiek keičiasi. Nesakau, kad neliko klasikos, tačiau akivaizdu, kad išmaniosios ir moderniosios technologijos, kurios įsibrovė į visas mūsų gyvenimo sritis, nepaliko nuošalėje ir alaus. Tame tarpe ir alaus reklamos. Šiandien – nedidelė apžvalga apie moderniasias technologijas ir jų buvimą alaus reklamoje.

Carlsberg į naujoves žiūri moderniai ir rimtai. Jų naujas konceptas yra „laimės valandos“ su Carlsberg ir interaktyviomis technologijomis:

 

Kita interaktyvi Carslberg idėja yra išmanaus telefono pagalba perkelti „vienarankio bandito“ (kas nežinot – taip vadinami azartinių žaidimų automatai kazino patalpose) idėją į barus:

 

Heineken nuėjo dar toliau – jie sukūrė interaktyvų alaus butelį:

 

Andes alaus reklama savo scenarijumi, švelniai tariant, kiek keistoka. Joje naudojamas QR kodas ir išmanusis:

 

Foca alaus gamintojai pasitelkė internetą, surinko parašus ir futbolą Brazilijoje pripažino oficialia religija. Kiek tame tiesos – sunku pasakyti, bet reklama turi savo išskirtinio žavesio:

 

Moderniosios technologijos yra patogu ir gerai, tačiau sutikime – kartais jų būna per daug ir jos trukdo tikram, gyvam bendravimui. Todėl kai kurie alaus gamintojai panaudojo technologijas prieš jas pačias.
Velkopopovický Kozel siūlo aplikaciją išmaniesiems, kuri draudžia liesti telefoną, o kantriuosius – apdovanoja:

 

Amstel siūlo atsiplėšti nuo darbų, socialinių tinklų bei aplikacijų ir atėjus į barą atiduoti savo įrenginį į telefonų rūbinę:

 

Polar beer renkasi dar modernesnį įrenginį ir drastiškai palieka telefonus be komunikacijų:

 

Vienok technologijos gal ir palengvina gyvenimą, bet neturėtų tapti jo dalimi. Aš senamadiškai manau, kad baras ir alus skirti ne technologijoms, o geroms emocijoms be jokių kompromisų. Gražaus savaitgalio ir jei eisite į barą – palikite telefoną namuose. Tiesiog pabūkite vieni su kitais ir pasimėgaukite gyvu bendravimu.