„Vilniaus alus“ specialiai „Maxima“ tinklui verda alų. „Amber city alus“ vadinasi.
Ar kada nors domėjotės, kaip atsiranda tokie prekiniai ženklai kaip „Aukselis“, „Optima linija“, „Cento“, „N“ ir kt.?
Ne? Tai trumpai papasakosiu. Yra gamintojas, kuris nori gaminti ir sėkmingai parduoti savo produkciją. Ir yra prekybos tinklas, kuriam reikia konkurencingos prekės. Konkuruojama kaina. Savo godžius antkainius susimažina prekybos tinklas, bet kartu jis įsipareigoja iš gamintojo nupirkti ir parduoti visą sutartą konkretaus gaminio kiekį. Bet.. su viena sąlyga – produktas turi būti „pigiausias pigiausias“. Taigi dalį pelno aukoja ir gamintojas arba importuotojas. Anyway, šiems dviems verslo subjektams gaunasi „win-win“ situacija: gamintojas turi darbo, o prekybos tinklas – konkurencigos kainos prekę. Prekę, kurios pelningumas dažniausiai gaunamas žaliavų ir gamybos sąskaita. Kitaip tariant – kokybės sąskaita.
Taip yra ir šiuo atveju: „Vilniaus alus“ gamina, „Maxima“ – prekiauja. Jau ne pirmas mėnuo, vadinasi sekasi. Arba sutartis dar nesibaigė. Yra ir vykusių tokios „sinergijos“ pavyzdžių: „Kauno alus“ gamina „Submarino“ alų šiam picerijų tinklui. Gėriau, man jis patiko labiau už „tą populiariausią su medaliu“.
Tačiau šiuo atveju yra kitaip. Keturios alaus rūšys: šviesus nefiltruotas, tamsus, kvietinis ir bealkoholonis. Ir dvi butelių rūšys – puslitrinis ir mažesnis.
Pirkau. Ragavau. Ir pasakysiu trumpai: nykus kainos ir kokybės santykis. Aš negaišiu laiko šio alaus vertinimui, o jūs nemėtykit pinigų. Už tuos pinigus yra tikrai įdomesnių ir labiau vykusių gaminių.
* Nuotrauka iš pingvi.com, naudojama su jų leidimu
Ragavau, patiko. Ir dar ragausiu. Tikrai skanus alutis. Skaniausias šviesus ir kvietinis. Tamsus nepatiko, o nealkoholinio net nežadu ragauti 🙂
ir dar – tikrai garantuoju, kad maximai atskirai neverda pigiau 😀 pila ta pati alu kaip ir visiems… tik maximos kiekiai dideli, tai ir nuolaidos geresnes jiems… zinau pardavimo kainas maximai ir kartais netgi keista kai per akcijas zemiau savikainos paleidzia, kad pritraukt klientu i parduotuves…
Gali būti. Aš nežinau apie konkretų šio sandėrio kainų susitarimą. Tiesiog žinau kaip apskritai atsiranda „spec-tinklo-brandai“.
Žodžiu šio įrašo esmė yra ne sąmokslo teorijos atskleidimas, o rekomendacija nepirkti Amber’io alaus.
siaip isvis nieko nepirkti maximose reik… i turgelius ir mazas parduotuves reik ajt…
na su siuo alumi yra tokia istorija – kol prekiavo tik LT, tai ir vadinosi Vilniaus, o kai pradejo vezti i kitas salis kur yra maximos, tai ir suanglino pavadinima… tokia oficiali versija…
Pilnai tikiu. Labai vykęs pavadinimas. Neries pakrantėse ties Vilniumi nuo seno randama gintaro, o Vilniaus apylinkėse gausu gintaro kasyklų.
na cia tu 100% teisus 😀 😀